E-twinning projemiz Human in nature kapsaminda 4 farklı ulkeden ogrencilerimiz biraraya geldiler ve dogada oynanan geleneksel oyunlar hakkında proje sayfasının forum kısmında paylaşımda bulundular. Ingilizce ogrermenimiz Seher ARICI ile birlikte bu oyunlari derlediler ve bir liste olusturdular Daha sonra Ingilizce ogretmenimiz Seher ARICI ve Beden egitimi ogretmenimiz O.Fatma Şık eşliğinde proje gezisi duzenleyip sectikleri oyunlari oynadilar.
Ara
Kurucusu olduğumuz "Human in nature" E-twinning projesinde, 4 farklı ülkeden öğrencilerimiz biraraya geldiler ve doğada yapmaktan zevk aldıkları aktiviteler üzerine proje sayfasının Forum kısmında fikirlerini paylaştılar. Ingilizce öğretmenimiz Seher Arıcı rehberliğinde bu fikirleri derleyip liste oluşturdular.
E-twinning projemiz "Human in nature" kapsaminda, öğrencilerimiz dogal meyvelerden sirke kurmayı denediler. Ingilizce öğretmenimiz Seher ARICI ve Beden eğitimi öğretmenimiz Ozlem Fatma Şık 'in rehberliğinde sirke kurmayla ilgili bilgilendirildiler.
E-twinning projemiz "Human in Nature" logosu belli oldu. 350 kisinin katilimiyla proje logomuzu belirledik. Okulumuz 10 D sinifi ogrencilerinden Kevser Polat'in logosu %40 kişinin tercihiyle 1.olmustur.
Kurucu ortağı olduğumuz "Human in Nature" e-twinning projesinde 4 farklı ülkeden yaklaşık 100 öğrencimiz Web 2.0 araçlarından Padlet kullanarak kendilerini tanıtan birer metin yayınlamışlardir. Projede yer alan öğrencilerin birbirlerini tanımak ve iletişim kurmalarını sağlamak amacıyla gerçekleştirilen bu etkinlikte, öğrencilerimiz farklı kültürler hakkında bilgi edinirken Padlet kullanımını da uygulamalı olarak öğrenmişlerdir.
Ingilizce öğretmenimiz Seher ARICI Padlet kullanımı hakkında öğrencileri bilgilendirmiştir ve yazılan metinleri öğrencilerle birlikte tahlil etmiştir.
Öğrencilerimizin e-Twinning faaliyetleri kapsamında internet üzerinden WEB 2.0 teknolojileri ile hazırladıkları çalışmalarını sergilemek adına öğretmenlerimiz öğrencilere araştırma projeleri vermiş ve takım çalışması yaptırarak öğrencilerinin okul panosunu oluşturmalarını sağlamışlardır.